usein kysytyt kysymykset.
Kellon aitouden todentamisessa kannattaa hyödyntää ammattitaitoisen kellosepän tai valtuteetun kelloliikkeen asiantuntemusta. Samalla on mahdollista tarkistaa kellon kunto muutoinkin.
Kellon toimitus sovitaan tapauskohtaisesti yhdessä asiakkaan kanssa – yleisesti tuote luovutetaan asiakkaalle kasvotusten lähiseudulla veloituksetta. Tilanteissa, joissa tuotteen luovuttaminen kasvotusten ei onnistu, toimitamme tuotteen Postin tai Matkahuollon kautta.
Kyllä – ostamme kelloja tapauskohtaisesti. Jos olet kiinnostunut myymään kellosi, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: info (at) kiipperi.fi tai yhteys-sivun yhteydenottolomakkeella.
Myönnämme kaikille kelloille 12kk toimintatakuun ostopäivästä alkaen. Mikäli kellolla on voimassaoleva tehdas- tai huoltotakuu, hyödynnämme ensisijaisesti sitä. Takuu ei kata ranneketta, vesitiiviyttä eikä asiakkaan itseaiheutetuista vahingoista johtuvia vikoja tai rikkoontumisia. Takuu on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää kolmannelle osapuolelle.
Jos kellossa havaitaan takuuajan aikana vikoja tai ongelmia, on kello toimitettava Kiipperille tarkastettavaksi. Tarvittaessa kello korjataan. Mahdollisen vian ilmetessä, ota yhteyttä viipymättä:
Info (at) kiipperi.fi
Verkkokaupan kautta ostetuilla tuotteilla on lakisääteinen 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen on oltava samassa kunnossa palautuksen hetkellä kuin se on ollut myyntihetkellä. Tuotetta saa kokeilla varovasti ja siihen saa tutustua rauhassa mutta sitä ei saa ottaa käyttöön ennen palautusta. Palautuksen hetkellä kello on toimitettava meille ja sen kunto tarkastetaan ennen maksun palautusta. Kauppasumma palautetaan asiakkaalle kokonaisuudessaan tarkastuksen jälkeen. Mahdollisia toimitus- sekä postikuluja ei palauteta.